Åttan

Idag har jag börjat i 8an, för 9år sedan lämnade jag dagis för att "plugga vidare" i skolan.
Första lekitionen var info, andra so med ny lärare tredje timmen, var det idrott på Aspen
(tierps andra grundskola) så vi fick gå dit i regnet, det uppskattades inte eftersom att vi endast skulle ha teori och planering...

Fråga: Är det roligt att skolan börjat igen?
Svar: nja, inte är det många som tycker att skolan är rolig,
(förutom Chrille, som tycker skolan är det bästa som finns)   
men att gå hemma hela dagarna blir ganska långtråkigt till slut.
Så jag skulle säga att skolan är ett bra tidsfördriv och på köpet får man träffa massa underbara människor,
och så lär man ju sig saker me!


Kommentarer
Postat av: chrille

WOOOOOOOOW ! :D

2010-08-18 @ 18:52:26
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Hihi tack ska du ha :D.

2010-08-20 @ 00:41:56
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: chrille

Jag är med i den ! :D

2010-08-20 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback