Älskade Vänner!

Godkväll!

Dagen började med att Alice kom in och proppade min säng full med dockor ( där det då fanns en sovande Malin, som snabbt blev vaken och inte så värst glad...)  efter lite frulle och Make-up bar det av till kyrkan, Det var en superbra gudstjänst, som handlade om vad frihet var!
Det vart fika och ica, Hem och gå med Elton och virra runt onödigt mycket i skogen..
men ut kom vi till slut, lite tidigare än väntat, Aja bättre lycka nästa gång! 

Sen vart det middag och lite annat trevligt. 
 
Funderade på en av det bästa sakerna man har.. Vänskap! Så otroligt viktigt det är, så lyckligt lottad jag känner mig som har så många vänner!
Någon äkta som alltid finns vid ens sida,
och vars sida jag får stå vid.
Puss på er! <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback