Längtan till färden!

Tyvär har det inte blivit någe inlägg de senaste dagarna pga att min Otekniska sida har visat sig mer än vanligt... Idag har jag varit i skolan, bestämmt att jag ska sy en festklänning på syslöjden, och om den blir bra planerar jag att ha den på nyårsafton Varit och pratat lite med farmor som ska opereras i början av veckan. sen har jag pratat lite med Tjejerna och bakat sockerkaka med rödvinbär i, till resan! Haft en bra dag. men nästa blir bättre! längtar som jag vet inte vad, till imorrn! Nu ska jag ta en varm dusch och sen blir det en kopp te och sängen! Resten av dagen har jag packat, imorrn efter skolan åker nämligen jag, Fia, Amanda och Richard på Helljus, en ungdomshelg på lynäs (söderhamn) och kommer hem på måndag, då kommer det ett inlägg om vad vi har gjort där! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback