Riskaka eller var det riskex?

Det här inlägget kommer lite sent, men bättre sent än aldrig brukar man ju säga.

I Söndags efter gudstjänsten på gammelgården/sveaparken, åkte jag med mina kusiner, till sandviken där en av dem skulle ha fotbollsmatch, Efter vägen såg vi den största blomma jag har sett, kanske den största blomman någonsin, det syns nog inte så bra på bilden, men den såg ut som en hundkex, varav Kusins kommentar "Nu lämnar vi riskakan, eller var det riskex? Nej vi tror at det var en hundkex!" ;) (ögonmått ca 2,3m)

Kusinerna och blomman!

Söndagskvällen avslutades med en Actionfilm Tillsammans med Moster =D

På Lördagen spelade vi Wii (och DS) Badade i poolen och hade allmänt trevligt!

Nu ska jag, Alice och Elton Cykla till Mormor och Morfar.

Ha en bra dag allihopa! kram


Kommentarer
Postat av: Evelin

Du vet att du inte behöver ha texten i mitten om du inte vill ;)

2010-08-17 @ 11:56:04
URL: http://evliin.blogg.se/
Postat av: Jag?

Hej! Jätte fin blogg! Tänkte bara berätta att blomman på bilden är en björnloka och är väldigt giftig om man "leker" med den! Känner en som fick jätte stora blåsor mm p.g.a en sådann!

Tänkte bara berätta så att du vet! ^^

Hejdå! :D

2010-09-11 @ 00:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback