Spotify!

Den här dagen har varit ganska lugn, Syster är hos farmor och har varit där hela dagen.

Vi kan ju ta dagen från början, vaknade av att mamma stog i dörröppningen till mitt rum och skrattade för att Elton sprang runt i min säng och försökte slicka mig i ansktet,

Gick ner och kollade på lite teve, skippade frukosten och åt lunch istället.

Åkte sedan till Svanby och klippte gräset hos Karin, som hade dotter och dotterdotter där för att packa till vinterns flytt, så jag stannade och småprtade lite efter jag var färdig.
När jag kom hem var det dags för middag, Risotto, mums!
Och sen är nu, jag sitter och lysnar på en spotify lista av Fia :)
Funderar på om jag borde gå och hälsa på svartkossan...
Senare ikväll blir det kanske snack på skype och har jag tur kanske vi spelar tantspelet tanten vinner på ;) 

 Imorrn ska jag kanske till kyrkan, skriver mer då!

Här kommer spotify listan av Sofia Edén! 
http://open.spotify.com/user/gibbe.96/playlist/2B37sjz48dJcO7WfY2FFNg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback