skype och kossa

Idag var det först skola, sen vart det snack och spel på skype, spelade schack och Bingo mot Gabbe och Chrille (http://chrilleboy.blogg.se)  Och ingen mindre än jag kammade hem vinsten på Bingo. lite stolt är man ju!
Sedan var även Sofia och Amanda med, och Richard en liten stund.

Efter middagen och lite mer snack, så Gick jag med Vovven på promenad, vi gick till farmor och hälsade på Svartkossan, hon orkade inte komma och hälsa så jag gick in och matade henne med lite äpplen och maskrosblad, var lite rädd att hon skulle bita mig... men jag har alla 10 fingrar kvar oskadda ;)


Här kommer en bild, den är tagen för ca 2 månader sedan, men både jag och kossan är oss lika :)  
Vi bjuder på bilden
KRAM<3


Kommentarer
Postat av: En anonym beundrare.

Kan inte du börja videoblogga! Det vore så trevligt om du skulle göra de:)



Kram

2010-08-21 @ 17:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback