Vem är den nya bloggerskan?

Hej! jag heter Malin Fritzon och är en 14åring från Tierp. Man skulle egentligen inte kunna säga att jag har några speciella intressen, men jag hänger ofta i kyrkan och är jag hemma, pysslar jag gärna med blommor.
Förutom de så går jag ju i skolan och umgås med mina vänner.

Varför vill jag blogga?

Min bästis började blogga för ett tag sedan, och allt prat om bloggar gjorde mig nyfiken,
fast det var inte förän i våras som tanken om att skaffa en egen blogg ploppade upp i mitt huvud.
Men tackvare Evelin Fräki så har jag nu en blogg som har tagit hela dagen att fixa. Ett stort tack för de!

Så.. varför inte kolla in hennes blogg http://evliin.blogg.se

Kram från Mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback