Dan före dan!

Imorrn är det julafton! Dagen då jag vaknar till doften av tomtegröt och ljus. Dagen som är extra mysig, dagen man träffar släkten. Dagen som traditionellt lever kvar.

Igår så slog jag in ett antal julklappar, och idag har jag inhandlat några fler. Att komma fram till ica var 200 ggr svårare än vanligt. Så mycket folk, så många bilar, sån helkaos! Men lite julstämmning förde de med sig.

Julgodis och jag är inte så bra kompisar för tillfället. Jag gjorde nyss årets 3dje satts choklad kola, 1a blev för mjuk, 2a blev för hård och 3dje måste jag ha bränt. Knäcken blev lite mjuk, men då kan ju alla äta den utan att behöva vara rädd för att bita sönder tänderna! ;)

Lite frågor, lämna gärna dina svar som kommentarer!

Vad är de bästa med julen?  Stämningen och gemenskapen.

Vad av de som kommer hända imorrn längtar du mest efter? Helt ärligt, så julklapparna!

Vart firar du julafton? Iår så firar vi julafton hos farmor och juldagen hos mormor tsm med kusinerna!

Vad önskar du dig i julklapp? Pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback