God Jul och Gott Nytt År!!

(Nu var de många stora bokstäver som inte skulle vara där, men de ser helt enkelt bättre ut så där;) )

Jag hoppas Du har haft en riktigt bra jul, och att Du kommer få ett riktigt gott nytt år!
Jag har firat jul med familjen, besökt vänner och shoppat på mellandagsrean. Underbar jul! Imorrn så åker jag på nyårsläger till sjövik. Mitt tredje tonårsläger, men andra nyårsläger. Årets tema är UPP, undra vad de kan innefatta. Kanske UPPdrag? Eller så kanske vi ska föra UPP våran tro, och låta den bli större och starkare!

 

Kram på er, vi ses i Januari!


Kommentarer
Postat av: Elin Kolm

Helt okej att skriva Gott Nytt År med stora bokstäver tycker jag när det är i en överskrift:) Annars måste jag också säga att du bar bättrat ditt skrivande i senare kommentarer det är bara lite för många kommatecken, för när du pratar har du inte så många pauser;) Det är så roligt att läsa din blogg, du får mig alltid att le Malin. Ses i eftermiddag!

2011-01-06 @ 10:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback