Al I want for christmas is you!

Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You  Måste bara säga att jag Älskar låten!!

Så här i slutet av terminen är de som säkert alla vet, väldigt mycket! Prov hit och prov dit. Innan veckan är slut ska jag också ha lämnat in min 5sidor långa teknik uppsats, om klockan. Och när det har varit tid över för bloggen, då har antingen datorn strulat eller så jag jag inte haft något att skriva om. Jag har tagit massa bilder ute i snön. Men såklart så får jag inte över bilderna på datorn, vilket betyder att de är lite svårt för er att se dem.

Jag håller på och mixtrar lite med den sena vinter/jul designen. Och hoppas att jag och Evelin ska få tillfälle att fixa den på riktigt någon dag snart.

När tredje ljuset brinner, är snart Lucia här. Hon bjuder oss på kaffe och bud om julen bär. Ja på måndag är de Lucia dagen, de firas med luciatåg i Borgenkyrkan (7.55-8.55 och 9.30-10.30) Välkomna att komma dit! (de är även frukostfika på nb då)

På söndag är de buskul, så ta med småsyskon/barn till Borgen kl11.00. och passa själv på att gå på gudstjänst!

Imorrn kväll är de luciabazar kl17 och lucia tåg 18.30 (tåg tid är ett frågetecken).

Och för den som är som mig, och inte kan vänta tills imorrn. Så är de tonårsmys/julavslutning ikväll kl19.30!

 

Nu är vi inne på Jul och advent. Så varför inte göra en liten "recension" på Julkalendern Hotell gyllene KNorren!
 Jag ska kolla in dagens avsnitt på svt play nu. Jag tycker den är bra, vad tycker du?  KollaHär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback