Här förbereder vi!

Hej på er! Som ni ser, är äntligen nya designen här. Den blev inte alls som jag hade tänkt mig, men jag är nöjd ändå. Och de bilder som inte finns här kommer ut på fejjan imorrn, så då har en del av er möjlighet att se dem.

Idag hade vi julfest på växthuset, eller vi kallade de fest fast de mest var mys. Vi läste om jesu födelse. Försökte hitta en streckkrubba, bland en massa streck. Och ett klassiskt "rita gissa spring" med jultema! Vi hoppas på fler barn nästa termin! 

Hemma sen då, har de plockats fram julsaker. Jag har har gjort lite mer julgodis, och nu sitter jag och lyssnar på Hey Jesus av linda. :)

Imorrn har vi skrivardag, det är alltid (tror jag) skrivardag sista/näst sista dagen på terminen. då ska vi sitta i 3timmar och bara skriva. Tackålov, så får vi ha vad vi vill med oss att äta!


Kommentarer
Postat av: Linda

alltså vad konstigt att du har den där listan, för mig är den nämligen borta :o

2010-12-21 @ 18:45:45
URL: http://tjenarelinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback