Träningsvärk

Igår spelade vi innebandy på tonår. Jag gjorde 1mål. stolt! Under kvällen, han vi även diskutera bus. Äta marängswich. Och prata Gud, och sport.
Idag, så har de varit ledardag, vi åkte till en kyrka som började på ö i Uppsala. Där vi skulle prata om "läget just nu". På köpet träffade vi mammas kusin Thomas, och hans fru Susanna. Helt oväntat, men kul!  Vi åkte vidare till fyrishov, och bowling hallen. Vi fick en rolig, men skrämmande snabbkurs i bowling. Spelet gick, jag gjorde en strike som räknades som spear. spelet slutade med att jag låg typ sist. Men de var jätte kul!
Problemet är bara, att jag är inte van att sporta. Först innebandy och sedan bowling, ger extrem träningsvärk!
Nu är kladdkakan till morgondagens kyrk-kaffe klar. Och jag ska gympa lite... Hoppas på att se många i Borgenkyrkan imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback