Liten i orden, stor på jorden!

Nu har Evelin åkt hem för att byta om, innan hon ska rida. Hon kom till mig halv 12, och då hade jag maten klar. De blev en vegetarisk pastasås, med purjo och paprika i. jätte god! till efterrätt åt vi de jag kallar "scoutbananer" Banan med choklad och geléhallon, som man lägger i folie och sätter in i ugnen/ lägger på grillen.
Vi han umgås i ca3h, en liten grej blav stor, och betydelsefull. Lunchen var super enkel, men när vi satt vid bordet på mitt rum med tänta ljus omring. så vart de lite festligare iallafall! Och så dessert!
Vi han prata lite.
Men vi gjorde en till sak, som ni ska få lista ut själva! ggGggGGgggGGGgggGggggggg. Nu fick du något att klura på! ;)

De roliga var, att man behöver inte vara, länge och hinna göra massor. att luncha ihop någon gång ibland är också roligt! Ännu bättre att växla lite! 

Gammal men söt! 
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var de massage ni gjorde? Jag tänkte för du hade skrivit g flera gånger?

2010-11-02 @ 15:35:19
Postat av: Evelin (evenelle.blogg.se)

Jätte trevligt hade vi det vännen :D

2010-11-03 @ 23:54:47
URL: http://evenelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback