Ljus

De kanske inte syns så bra på bilden, men när de brinner ett ljus i den här lyktan, strålar alla färger ut och speglas över hela bordet. precis som solen strålar över jorden. och Gud över alla människor, och den glädje alla människor sprider. ett ljus brinner i, precis som våra hjärtan i oss. om inte hjärtat slår dör vi, om inte ljuset lyser, så strålar inte alla vackra färger.



Fadern sonen och den heliga anden. Tro hopp och Kärlek. eller bara tre rosen doftande värme ljus.

 
Liv, med eller utan Gud. visst är den vänstra vackrare? Det tycker Ialla fall jag! Jag är glad att jag är den kristna som har Gud i mig, den som lyser! Vill du också vara den, så är de inte försent, Gud väntar på DIG! Mig har han redan, Du är den han letar efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback