Ready Set Go!

Idag packar jag!
Det är studiedag och total praise start!
Ikväll bär de av... Mitt första total praise. Äntligen!
Fias Moder kör, så efter att de hämtat Gustav, hämtar de mig, och vi är då inom
en halvtimme framme i Örbyhus!

Igår var det konfa upptakt, 19st, 10 ö-husare och 9 tierpare 10 tjejer och 9 killar.
Kommer bli ett härligt gäng, fast vi är många!
 
Jag kommer hem på söndag nån gång.
Vill du se oss, som är på ungdomshelgen är du väkommen på
Konsert kl 19 på lördag kväll!
Har du inget för dig på Söndag? Då kan du gå till Borgenkyrkan kl11 på Gudstjänst,
Min mamma är med och planerar och medverkar gör även Alice och fler barn!
Och du..! Det är JITS också!
Välkommen!
Kraaaaam från mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback