Total Praise!

Fredag: från 10 på morgonen, till 16 på eftermiddagen. Pratade jag och Fia i telefon med jämna mellanrum.
-jag tänkte ha de, så många strumpor. och hur mycket som normalt sett är helt ointressant.
       Halv fem, åkte jag med pappa till optikern, men passade på att gå till ica en stund och köpa godis och schampo/balsam ( vilket blev 2 schampo. så ett tips LÄS på flaskan!) traskade till monique, där Fia och Maria var. så då åkte jag med dem hem, så Fia han packa ner de sista. vi åkte till stationen och hämtade upp Gustav, och så bar de av till Örbyhus!
         Vi var bland de första att inta kyrkan. Träffade "alla" och for på fotojakt runt i Örbyhus! vilket var lite läskigt, med tanke på tiden (Mörkt ute). Andakt, tetjat, och trevligt mingel! Kom i säng (om man nu kan kalla ett sjuppblåsbart liggunderlag för säng) 2 halv3.

Lördag: Vaknande 7.15 av en väckarklocka som vistades i rummet. Frukost vid 8 och morgonbön och seminare och "10 Guds bud" intressant! Mat och övningar Med Hanna som jobbar på/åt Equmenia. 
På kvällen vart det konsert, Skoj skoj! Vi minglade runt lite trevligt så där och hade massage.
När de var dags att inta liggunderlagen så hade rummet råkat ut för bråkstakar som förskingrat pyamaser och pyst ut luft ur madrasser. somnade vid halv 3.

Söndag: Vaknade 8.40 packade, åt frukost, packade lite mer och fixade i ordning mig för Gudstjänsten, de var uppsjungning och Gudstjänst. Fika mingel och lite trevligt innan vi kramade Gävle tjejerna farväl. Ringde och bokade hemtnings tid och for hemmåt. Lämnade av Fiorna vid deras bostäder och kom hem!
              Åkte efter ett telefonsamtal och middag till Samuel för att passa den gulligaste ungen i världen!
                                                 Tack för en supertoppenfantastisk Helg!
                                                     Nu Sofia, Nu är jag klar! Kraaaam!

Ber om ursäkt för att inlägget är sent....


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för den übersköna massagen gull-malin :D

2010-10-05 @ 16:25:12
URL: http://tjenarelinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback