Mamma fyller 40!

Hejsan allihopa! Igår var det den "riktiga" starten på konfan. De kommer bli askul om man nu får uttrycka sig så. Härligt gäng! Och trevligt program!
Efter Middagen igår satte jag igång med Bullbak, 80 bullar skulle göras innan jag kunde ta de lugnt.
När alla plåtar var gräddade, satte jag mig vid datorn och publicher, mixade ihop ett skojsigt kort till Mamma som fyller 40 idag!
Idag klev jag upp 06.15 fixade frukost på sängen till mamma, en macka som de stog 40 på med leverpastej och gurka... Drog till skolan efter iordningfixning, gick tidigare från 2a lekitionen eftersom att jag, tillsammans med några klasskamrater skulle på möte med Högsta Kommunchefen!
Mötet gick bra, och jag fick äntligen andas ut. Efter idrotten Gick jag och Hanna till Möbeln och fyndade lite ljus. jag åkte vidare till konsum och köpte nylonstrumpbyxor till imorrn och till pappershandeln för att köpa ett kort till mamma till imorrn.
Hinner knappt sätta mig när jag kommit hem fören pappa kommer och säger att vi ska åka och hämta bord och sånt i kyrkan. så iväg igen då, till mormor och fika + ställa upp bord mm.
Imorrn vankas de öppethus! mellan 13-22 på norrbackagatan 35! så dagen blir lång! Men förhoppningsvis rolig! :)
Nu har jag precis lyckats undvika kinamat och vi ska istället äta korvmojjemat!
Tonår och förberedelser till imorrn, står på kvällens program!
Halleluja vilket veckoslut! Tur att Gud är med oss alla!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback