Att sakna något man inte tycker om.

Min rygg hatar mig!

Inatt har jag sovit ytterst dåligt, för att min rygg inte vill samarbeta med mig.

Vid 4 kunde jag inte sitta, inte ligga och inte stå, vad gör man då? 

Jag väkte mamma som försökte få i mig några värktabletter, jag inte ville ha eftersom att jag även mådde illa. till sist slank de ner och jag fick lite sömn.

Men vi tyckte de var en dålig idé att gå till skolan, för ryggen ger sig inte för 2ibumetin...

så idag är jag hemma, och har väldigt tråkigt eftersom att det inte finns nån att vara social med.

När alla andra är i skolan förutom en själv, saknar man den faktiskt!

 


Kommentarer
Postat av: Evelin

Svar: Å tack! <3

2010-09-15 @ 15:12:04
URL: http://evenelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback