Förändringar till tusen

Skolan började med omorganisation, tre spår F-9, skulle bli två spår F-9 och ett F-6.
Stora förändringar yttligare nya lokaler, ingen ordning och en massa tjaffs!

Nu ska metodist, baptist och missions, kyrkan gå ihop och bilda den nya, än så länge kallade GF-kyrkan (gemensam framtid). Vilket enligt papperna vi idag gått egenom på församlingsmötet, betyder att vi inte längere kommer ha distrikt med styrelse, utan istället regioner, utan "fysisk ledning/styrelse" vilket också kan leda till att vi i mellansvenska distriktet, inte längre kommer ha någon arrangör, för läger och dyl.
Vi i tierp kanske inte längre kommer få vara med de uppifrån, utan med uppsala eller några andra söderifrån...
De här är förskräckligt!

Nu har jag ioför sig bara skrivit de negativa, visst kan de var kul att träffa nya människor och sånt. Men måste allting ändras hela tiden!?!

Nej nu är jag trätt på de här! men vad kan JAG, göra åt saken? typ inget...
Usch vad jag är sur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback