Mörkrädd!!

I stort sett, Hela dagen idag har jag varit mörkrädd, även fast de var ljust ute. Jag gillar inte mörker, de är så läskigt och dystert. Svart kan vara fint, men i rätt mängd och matchning. Mörker kan vara mysigt, men vid rätt tillfälle och på rätt ställe.
    Idag när jag skulle ut på kvällpromenad med Elton, var det något speciellt, eftersom att jag bor i skogskanten och det är ganska snålt med gatubelysning, var jag först rädd, men jag har bott i samma hus i hela mitt liv, och jag känner alla som bor här. Det finns egentligen ingen andledning till att vara rädd. och de var nog de jag tänkte, att jag skulle försöka se de ljusa, vilket var precis vad jag gjorde. Jag hade pannlampa på mig, men den var släckt, för jag såg i ljuset, lampan behövs inte när man har månen! Jag börjar sjunga på Välsingnelsen och I belive i can fly, min räddsla var som bortblåst, för jag kände att de fanns någon som var med mig, kanske en skyddsängel, jag vet inte men Glad var jag! Och det är precis de jag vill vara!! 
 
Apg 12, 15"du är tokig",
svarade de. men hon stod på sig,
och då sade de: " det är hans ängel".


Kommentarer
Postat av: ♥ Viki ♥

Åh, det låter ju jättebra :D Det har hänt mig med nåra gånger! Så börjar man be och rädslan försvinner! :D

Jättebra blogg har du! :)

Jag hoppas allt är bra!

Kram <3

2010-09-25 @ 11:01:41
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback