If I saw you in heaven!

För en liten stunde sedan kom Alice in i "datarummet" där jag satt och började prata, jag kollade ut genom fönstret och ropade plötsligt -Kolla vilken fin himmel! Så vi letade upp kameran och gick ut och skulle fota. vi plockade äpplen och morötter. och innan vi gick in hade den röda himmlen nästan försvunnit.
Men jag han ta några bilder! 
 
lite suddig, men vackra färger.



Dagens fråga:
Gråter de som dör? När en människa dör,
blir de närstående ledsna, för att de misst människan,
men gråter den som dör för att den misst sina närstående??
 svar: Det går nog egentligen inte att svara på den frågan än...
 eller är de någon som har något svar??
Mitt är nog, de borde man, eller kommar man ihåg jordelivet över huvud taget??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback