Vi förbereder..

Igår efter superrolig tonårskväll med "föreläsning" av Gunnel Noreliusson.
Begav jag mig till Evelin, där jag är nu,
Jag sitter i vardagsrummet vid Malins dator, och hon håller på med några skisser och detaljer till min nya blogg design som kommer upp senare idag, det ska bli spännande att se vad hon hittar på eftersom att jag inte får se än...

Idag har vi varit, en snabbis på Gammelgården där de var hundutställning. jag köpte godis,
och väl hemma, kollade vi på Charlottes (2a) bröllop i Sex and the City.
Sen blev det Malinstyling och ut i regnet för att ta ett antal höstiga bilder, vilket gick sådär, Objektivet är inte vattentätt så Evelin gick med paraply. Och de gul/orange/röda löven vi ville åt, var det brist på.. men de blev bra ändå!
Och de hoppas jag ni kommer tycka me!!
Kram <3
Och du.. Du kollar väl in igen lite senare, när den nya headern är på plats? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback