Killarnas kväll!

Efter 17timmars full rulle är man ganska trött!

07.30 lämnade jag huset igår för att åka till kyrkan och lämna grejer, och sen vidare till skolan. Vid 13 slutade min skoldag och jag åkte än en gång vidare, för att vara barnvakt denna gång. Efter några timmar med 3små gulliga barn åker jag till ica för att köpa en sallad, och sedan till kyrkan för att äta den. När jag närmar mig kyrkan står det två polisbilar och minst fyra poliser utanför, shit tänker jag, nu kommer inte jag få gå in för de reder ut något! Men jag cyklar fram och frågar om det gänt nått i kyrkan, Nej! svarar poliserna, vi bara lånar parkeringen utanför! Jaha okej, säger jag parkerar cykeln och går in. Panikmessar Fia och säger att det står poliser utanför och att om hon cyklar lär hon tänka sig för. Fia andländer och vi försöker slå på bastun... de gick inge bra! Vi går till ica och handlar och sedan tillbaka till kyrkan för att släppa in alla tjejer som skulle komma och ställa iordning allt. Det blev allt mysigare, och mer och mer folk började trilla in. Kvällen drog igång och vi berättade att det kommit till "Herr spat- stället där killarna blir behandlade med kärlek!"Vi hade olika stationer som de fick gå runt på, fotbad och handmassage, manikyr/pedikyr, ryggmassage, bastu och ansiktsmask. Självklart serverades hemgjorda topp-smoothes till de! Killarna blev ompysslade och jag har nog aldrig tyckt att det varit så roligt att anordna nått liknande! Det blev en succé!

Vi stod där och panikskrek!

Efter andakten var jag, Fia och Cissi uppe för att ta reda på lite stearin som hamnat fel... Vi hade en lilleman, en degskrapa, en klassisk asiatisk wok mix, och en mini dammsugare. Plötsligt hörs det något utanför kyrksalen och vi skriker till, vi forsätter men det hörs igen. Vi ber en getbön ocn intar försvarsställning, väl beväpnade. Vi står där och håller i varann så hårt att vi nästan skrek av den saken. Plötsligt i all spänd tystnad slår jag på dammsugaren som börjar låta "wroooom..." och jisses vad de började skrika! Och jag skrek och skrattade och höll på att kissa på mig!
Efter den lilla höndelsen så beslutar vi oss för att ringa ner till Simon och be honom komma upp och rädda oss från alla spöken. Ingen hade hans nummer, så vi ringer typ halva tonårsgänget samtidigt som vi skriker av rädsla. Hela tonårsgänget kommer oroligt upprusande med Simon i täten, och vi står uppe längst fram i krykan och bara skriker och rädsla och panik! Men nu var vi räddade! De som var nere trodde typ att det brann eller nån annan stor händelse... men jag tyckte där här var illa nog!

Det blev trotts de en supermysig kväll och definitivt något vi kommer göra om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback