Missnöjd men stolt!

Som ni kanske har sett så går inte min rubrik ihop egentligen... Men de är lite olika saker fast ändå inte.

  • Gjorde ett dåligt prov i spanska imorrse som antagligen gick käpprätt åt hellskotta! Missnöjd
  • Igår så planerade jag lite gudstjäns som min jour-grupp ska hålla den 15maj, kom sent eftersom att jag kom direkt från ett annat möte och tur vär väl de! Blev så irriterad och konstaterade att pensionärer är envisare än man tror. De vi hakade upp oss på var sångerna, "vi måste ta någon som vi kan" ja men "jag vill sjunga om dig för evigt är ju jättelätt och bra, nybörjar sång på tonår ju!" Äh men den kan ju ingen! Ingen? Nehe så vem kan psalm 252 då? De som sitter tyst eller mumlar under psalmerna? Ungefär... Så blir det när mamma är yngst i jourgruppen förutom mig och Fia..
    Men... Jag blev så stolt när jag fick egenom orgel till lovsångerna (vi har några lovsånger iaf)! De är ju perfekt!
  • Och så måste jag lära mig spela piano... på riktigt, och inte bara klinka en massa!
Och slutligen KOM på gudstjänst i Borgenkyrkan den 15/5 kl 11.00. Jag kommer medverka och förhoppningsvis Fia också! ;) Varmt VÄLKOMNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback