Norrland är de jag ska till!

Pappa brukar alltid säga att allt som är norr om dalävlen är norrland... Riktigt så tycker väl inte jag, men norrut är de iallafall!
Imorrn ska jag åka till Söderhamn på distrikts-tonår, och sedan övernatta och vara ombud på distrikst- årsmötet. Från början var det då tänkt att jag och Fia skulle reprecentera Tierps SMU med Mattias som handledare. Fia ligger nu sjuk hemma och kan inte följa med... Hur ska då detta gå? Jag har liksom inget val att åka eller inte, för jag är ju anmäld ombud! Jag och Fia som varit på allt tillsammans, de började med Baddag i sandviken och forsatte med VVV och salt och GRÖNT osv. Under den tiden har vi blivit supertajta, de flesta tror att vi går i samma klass och har gjort de sen förskolan, men vi har aldrig gått i samma klass och vi har egentligen inte blivit kompisar förns på senare dar! Men nu sitter jag här och ska åka på min första tonårs-grej UTAN Fia! Vem ska då hålla koll på mig? Och vem ska göra de som Fia skulle gjort tillsammans med mig? Vissa saker kan jag inte göra själv... svaret blir såklart AMANDA! Hon ska med ett tag, och får vara både min höger och vänster hand! Och så kom Robert och räddade mig från alla läskiga människor i Gävle!
Och de ser inte ut att vara så mycket okänt folk, så jag kommer att överleva!
Nu sker det packning och sånt där annat viktigt! :)

Dagens roligaste kommentar!
Alice: Vet du att jag är knäpp? :)
Jag: Jo, jag har märkt de...
Vem säger något sånt helt spontant? Jo min lillasyster!

Ha en trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback