Då var det snö- nu är det solsken!

För sju år sedan väckte Pappa mig kl två på natten och sa "Malin vakna, de är dags nu". Mitt syskon var på väg ut, och därför skulle jag till farmor. Jag kommer ihåg att jag satt i baksätet på izuzun och hackade tänder på väg till farmor som mötte mig nere i dörren, resten av natten sov jag i farmors säng.
På morgonen när jag pratade med pappa i telefon så gick jag runt och hoppade upp och ned av spänning, när han berättade att det blivit en flicka skrek jag rätt ut av glädje! I flera år hade jag önskat mig en lillasyster! Farmor och Farfar fattade direkt vad det var. På eftermiddagen när jag kommit hem från skolan så kom pappa och hämtade mig och bilen, för att vi sedan skulle åka till BB och hämta mamma och min lillasyster. Jag kommer ihåg att jag fick sitta i fram både dit och hem, för mamma behövde skymma solen åt bebisen, så jag var ju jätteglad bara av de!
Resultatet av denna händelse blev Alice.
Alice Fritzon som idag fyller 7år! De innebär att jag stått ut med henne i hela 7år...! De är ganska mycket...
Nu efter lite tacos ska vi äta tårta!

Grattis!
Simon och Chrille och alla andra som också fyller år idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback