Aj

Jag har ont i hela kroppen, att gå i trappor är en plåga. Egentligen vet jag inte varför jag har så ont men det känns som träningsverk fast mycket värre. Idag har jag hållt på med en massa kött och råkade sticka mig själv under nageln med en vass köttkniv. Nog på klagande!
Vet ni vad jag har tänkt på? Jag tänker sjukt mycket, och jag skriver nog inte ens en tredjedel här. Allt jag skriver är inte intressant och jag skriver nog det intressantaste (utan att gå fööör långt in i arkivet) så tänk så mycket ointressant och konstigt jag tänker på. Tänk (dags å tänka igen nu) om allt jag tänkte på var riktigt bra och intressanta saker, tänk så smart jag skulle vara!
Men riktigt så är inte läget nu. Jag tänker inte på något intressant för tillfället och ibland blir det så att jag inte vet vad jag ska skriva. Så ni får hemskt gärna lägga in en kommentar om vad ni skulle vilja att jag skrev om. Kanske har du nån fundering som jag kan skriva om och som vi tillsammans med andra läsare kan fundera ut. Kanske har du funderat på nånting du skulle vilja att jag skrev om. Säg bara till! Du behöver inte kommentera här där alla kan se, det finns andra sätt. Och ingen behöver ju veta vem som kommenterat, det kan vara anonymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback