Att tappa nått viktigt men behålla Guds kärlek

Jag har varit på en sjukt grym ungdomshelg i Söderhamn. Fredag-lördag-söndag var några "tankdagar", att tanka hjärnan och hjärtat med en massa god Gud. Att få träffa de underbaraste människorna på denna jord och bara leva. Jag är lycklig trots att jag knappt hade någon röst. Jag pratar jämt och ständigt och är omöjlig att få tyst på, men i lördags mellan 08.00 och ca14 kunde jag inte säga ett ord. Jag pratade teckenspråk och mimade. Trots den insidenten så är jag lycklig. Min röst är nästan tillbaka och jag kan prata igen, sjunga kan jag inte och det är hemskt, men jag kan i alla fall uttrycka mig själv! På Helljus som ungdomshelgen hette kom tidningen och jag blev "press-ansvarig". Han frågade mig en massa saker som jag svarade lite hest på och tog sedan lite random några bilder på mig, forsatte lite till Fia och sedan vidare. Om jag ser bra ut och det kommer ut på webbsidan så kan jag lägga ut en länk här på bloggen. Min helg har varit UNDERBAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback