Bond, James Bond

Så här mitt i natten sitter jag och kollar på en Bond film, jag älskar bond filmer alltså. James Bond, vilken karl!
Däremot sitter jag och irriteras över hur idiotoska hans fiender är, bara skjuter och dödar och ställer till det. Hur kan en människa vara så egoistisk och elak? Hemsk och hjärtlös, jag vet att det bara är film, men ändå. Alla människor på denna jord är inte så vänliga, fast som stitch säger om Ganto (stavas det så?) "Han har nått gott i sig ändå, i lilltån". Och jag tror nog ALLA är goda i lilltån. Även om många på denna jord har ett stort och varmt hjärta av guld!
Låt oss få alla att unna sig ett hjärta av guld, på sitt egna men vänliga sätt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag älskar oxå James Bond!!

2011-08-08 @ 01:36:50
Postat av: Sara

Samtidigt måste man inse att när vi konsumerar, både mat och produkter, så orsakar vi mer död hos både människor, djur och naturen än vad skurkarna i Bond gör.. De står åtminstone för det.

2011-08-09 @ 12:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback