Un poco enfermo

Jag är nästan sjuk. Mi hermana är sjuk och egentligen jag också (tror jag) fast jag tänker bara inte inse det eftersom att jag ska på helljus imorn och är borta hela helgen.
Idag skrev jag lite spontant ett prov på första världskriget, gick riktigt bra faktiskt!
De två senaste dagarna har jag åkt fram och tillbaka på möten hela tiden tycker jag. I förrgår var jag på växthusmöte (söndagsskolan) och igår på gudstjänstmöte och städning. Idag ska jag på något jag förr aldrig varit på, nämligen dopsamtal. Jag har ingen aning om vad vi ska prata om egentligen men jag laddar upp med agendan i högsta hugg! Mer om det senare. Och just nu när jag tänkte skriva rubriken på spanska kom jag på att jag har spanska läxa tills imorn.. Så Fia om du läser det här så måste vi skypa ikväll och skriva den där vad det nu var för något grejen. Och nu fick ni andra veta vad jag ska göra ikväll också, fast jag inte viste det själv...
Istället för att forsätta flumma en massa så lägger jag upp en bild. Jag har typ inga bilder men Alice hade visst snott min telefon så nått intressant kanske det finns ändå? (antagligen inte)
Monster till syster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback