Epelkaka

Jag har lite skrivkramp just nu känner jag men det går nog över snart hoppas jag. Idag har jag i alla fall varit till körskolan en stund och gjort lite prov.
Igår så kollade jag på en matkväll typ. Mat-Tina, Leila bakar och Jamie Oliver. Jag ska bli som Tina Nordström när jag blir stor, lagar en massa mat på en höft. Superkul alltså!
Jag har tänkt på en sak också, ni vet reklamen som ska visa hastigheten i smartphones. Motorcykeln med sidovagn? I alla fall så säger ju han i sidovagnen "men jag har ju inte ens en smartphone" stannar han motorcykeln men sidovagenen åker vidare. Alltså måste ju en "icke smartphone" komma/räcka längre än en smartphone. Vad är det för reklam egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback