Förvirring

Kategorier alltså, så förvirrande! Jag har länge länge försökt få reda på hur man gör egna kategorier, det finns nämligen några standard som jag inte känner mig ha någon användning för. Men trots detta viste jag att man kunde göra egna, frågan var bara hur?
Jag satt en dag och googlade runt och försökte hitta svaret, men inget resultat. Du som har blog.se tänker nu att det är klart det inte finns när det är så sjukt enkelt. För det är precis vad det är, superlöjligt enkelt. När jag kommer in på "baksidan" av min blogg, alltså inte där ni läser utan där jag skriver så finns det tre olika underrubriker på "blogg". Översikt, kategorier och statistik. Klickar man på kategorier kommer man in där man skapar en kategori, busenkelt alltså. Dessvärre inte riktigt lika busenkelt av skriva och förklara någelunda begripligt.
Men nu så har jag lagt till lite kategorier som ni snart kommer att se, jag måste nänligen ha ett inlägg i varje kategori innan den syns offentligt.
Det svåra är bara att välja vad inlägget räknas som. Det här helt ointressanta inlägget tex, vad katigoriseras det som? Vargdag? Haha ganska vardagligt att jag inte fattar saker så... och att lära mig me för den delen.
OM du orkade läsa ända ner är du värd en kram, hojta till nästa gång vi ses så får du den! (läste du inte hit så vet du ju inte om det iaf..)
Nu ska jag ut och rekonditionera en saab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback