"I love my sister"

Idag har jag varit på Thuns med min mormor och morfar. Thuns är typ som ett litet ullared utanför uppsala, det finns jätte mycket grejer till rätt bra priser.
Jag köpte:
En rosa klänning
En mörkblå tunika
Ett par Jeans, som jag för övrigt är sjukt nöjd med eftersom att jag är usel på att köpa riktigt bra byxor.
Vita nylon thights
Doftljus
Godis
Och till Alice:
Två par jeans thights, ett par svarta och ett par blå.
En kortärmad lila tröja med texten "Girl in love"
En grå långärmad tröja med texten "I love my sister". Hemma får jag i uppdrag att köpa kläder till Alice och så hittar jag en sån grym tröja! Var bara så tvungen att köpa den! Haha
Och som vanligt när jag ska ladda upp en bild så är det nått som inte funkar och gör mig tokig!
Aja, ni får väl se till och träffa mig och Alice nån gång då vi bär kläderna, om ni vill se dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback