Min nya hobby!

Vill ni veta en sjukt häftig och rolig sak? Igår kväll pratade jag med Fia och Tomas på skype och av nån anledning skulle vi kolla upp honom på hitta.se. Vi hittade honom och så konstaterade vi att man kunde gå runt i sundsvall via datorn. Tomas guidade oss till coop och både twitter och facebook fick höra att vi var på promenad i sundsvall halv elva en måndagkväll. Jag har babblat om det här hela dagen, men roligast var när Fia under spanskan säger "Jag tog en liten morgonpromenad i sundsvall idag ja". Efter skolan har vi suttit och pratat och promenerat runt bland våra vänners hus, vi busade bla lite med Ida som redan viste att det fanns på hitta.se och avslöjade oss. Fast vi är lika glada för det! Det är mycket spännande alltså, passa dig, man vet aldrig om vi kollar upp just dig...
Sjukt kul är det iallafall och jag tror jag vet vad vi kommer syssla med några kvällar framöver. Haha.
Kan ni fatta att fotografen var sjuk idag så skolfotot blev inställt? Nu måste jag vara snygg tre dagar på raken eftersom att vi ska knäppa imorn istället och med spårrådsstyrelsen på torsdag. Lite bitter faktiskt. Fast att traska runt på hitta.se är så kul så de överväger stort! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback