Namn

De senaste dagarna, senaste månaderna faktiskt har jag diskuterat namn med flera stycken goda vänner.
Vad vi ska döpa våra barn till och vilka de fulaste namnen är osv.
De fulaste tänker jag inte skriva, det kan bli känsligt. 
Jag har sagt att mina barn ska heta Görhan. Görhon, Hjördil, Hjärtrud och nått mer. Bara för att det skulle vara så kul om nån frågade "Vad heter din son då?" -Han heter Görhan. "Jaha Gör han!" Hahaha samma sak med Görhon. Fast de ska inte heeta de på riktigt..
Fias favorit namn just nu är: Vilgot, Elliot, Viggo, Alva, Nova och Saga. Fast hon har inte tänkt ha 6 barn...
Amanda har sina älskade, Åke och Ingrid.
Vilka är dina favoritnamn?
Jag står bara fast vid att mina döttrar ska alla heta Margareta i mellannamn eftersom att det är ett släktnamn. Jag vill se hur de ser ut först och hur de verkar innan jag bestämmer vad de ska heta. Man sak se ut som den man är och det man heter tycker jag.
Och då undrar ju jag; Ser jag ut som en Malin eller skulle jag hetat något annat?
Bilder från Foto/baddagen hos Clara.                                                                       Foto: Evelin Fräki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback