Spontanitet

Att umgås med mina bästa vänner gör livet fantastiskt! Jag och Amanda bestämmde igår att vi skulle våldgästa Fia idag och det bjöd på en massa överraskningar. Vi åkte segway (stavas det verkligen så?), åt massa tacos, åt massa godis och chips och skulle kollat på film men vi flamsade och busade en massa istället. Precis som spontanitet ska vara! En annan spontan grej som hände idag var när pappa kom in och sa åt mig att följa med ut till bussen för att kolla på något, där fick jag välja mellan en locktång, smal plattång eller en volymtång. Alla var av hög kvalité (ganska konstigt för att var inköpt av min far, såvida det inge gäller reservdelar) men jag valde till sist locktången. Igår tog jag lite spontant en springtur med Elton, konstigt nog var det han som blev trött först. Efter lite mer spontan träning igår har jag en hemsk träningsvärk.
Här är en halvgammal bild på mina fina!
Dessvärre inte så jätte spontan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback