superduperüberglad

Jag är superduperüberGLAD! Min klass trodde inte på mig när jag sa att jag var glad, de tyckte jag var rätt bitter. Men jag är jätteglad! Jag har varit på en fantastisk ungdomshelg med underbara människor. När jag kommit hem efter en trevlig resa i partybilen pratade jag och Fia på skype i tre timmar. Först ca två och en halv timme med Tomas/Grolfen och sen lite senare på kvällen drygt en halvtimme med Linda. Tre timmar på skype kan ju inte betyda något annat än djupa och roliga samtal, och hur glad blir man inte av det?
Idag när jag kom hem från skolan gjorde jag något jag aldrig gjort förut tror jag, jag ringde Fia! (hoppas ni hörde min irroni i huvudet när ni läste det där) Och nu har vi kramkalas på twitter med Linda och Jens.
Kom också på att jag inte informerat er här på bloggen om att ni kan följa mig på twitter. @frokenFritzon heter jag (ganska logiskt).
Imorn har jag skolfoto, superkul det med när jag äntligen kommit på vilken klänning jag ska ha på mig. Mindre kul är kanske att jag har hemkunskap (praktik) innan och vi ska göra såser. Det hänger på förkläderna säger jag bara!
Det börjar bli höst också, det regnar ute och de märks på mitt hår. Mitt hår blir alltid jobbigare än vanligt när det är dåligt väder/kyla.
Man kan äta äpplen från träden hemma vilket gör mig ännu lyckligare, det börjar bli dags att ändra garderoben lite och lägga undan de värsta sommarklänningarna. Lite tråkigt men ändå kul att få plocka fram höst/vinter kläderna! Nu ska jag ta itu med lite, eller ganska mycket tvätt.
Lycka och kärlek önskar jag er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback