Hitta.se- nya Facebook

Äntligen är skolfotot taget och jag är rätt nöjd. Igår åkte jag nästan lite spontant på siluringenträff i strömsberg för att planera inför siluringen i höst. Ikväll ska jag planera scoutterminen, tror jag i alla fall. Hur som hellst så ska jag åka och umgås lite med alla scouter och sitta på ledarsamling.
Men nu har jag tänkt rätt länge på att ni faktiskt inte vet vem jag är. Jag har i alla fall inte skrivit nått inlägg om vem jag egentligen är, jag skrev faktiskt ett men tänkte att de här är ju så ointressant det bara kan bli så jag "slängde" det. Men nu har jag bestämt mig för att skriva lite ändå.
Jag heter Malin vilket ni kanske redan vet. Jag är 15år och bor utanför Tierp med mina föräldrar och min lillasyster Alice som är sju år. Vi driver bondgård några hundra meter bort hos min farmor och farfar och har ganska mycket djur. En del av vad du kan läsa på den här bloggen handlar om djuren och naturen runt mig. Nästa del av vad du kan läsa om här är mig. Vad jag gör och vad jag tänker, min vardag helt enkelt. Den största delen av allt som finns att läsa här handlar om Gud, min relation till Jesus, vad jag tror, tänker och tycker om honom och mycket annat som rör Gud och kyrkan. Jag är kristen och de handlar mycket av mitt liv om. Jag åker iväg på läger och helger lite nu och då med Gudstjänster, seminarier, (ringlekar), säsongshäng (bad, snölekar osv), härliga människor och en massa Gud. Det är underbart!
Jag är mycket i kyrkan här i Tierp, borgenkyrkan är mitt andra hem. Jag är där tre-fyra gånger i veckan som ledare för scout och växthus (söndagsskola), deltagare på tonår och JITS/gudstjänster, sekreterare i ungdomsrådet och lite allt möjligt. Jag älskar mitt liv och mina vänner och allt som finns runt omkring. Jag har typ världens sämsta humor men ändå skrattar mamma så fort jag säger något... Jag har väl så dålig humor att det blir kul.
Ni som läser bloggen får jättegärna säga till om vad ni vill att jag ska skriva. Mer bilder vet jag att ni vill ha och det är självklart, tyvärr så är jag så otecknisk så om det blir minsta lilla fel så är det liksom kört. Jag är heller inte någon som fotograferar lite nu och då. Men jag lovar att jag ska försöka få upp mer bilder!
Lilla jag hos Clara på fotodag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback