Fröken svarar

Fråga: Vad vill du gå för gymnasium?
Svar: Jag är ju som sagt i åldern för gymnasieval och det är ensast månader till jag ska välja.
Jag skulle vilja gå på högbergsskolan i Tierp. Dessvärre så är jag inte lika sugen på linjerna som finns i Tierp. Jag har lite svårt att bestämma mig för om jag vill gå sam eller barn och fritid. Jag är ingen teori-människa egentligen och vill inget annat än att sluta skolan och börja jobba, så jag kan skaffa barn någon gång. Men det lär inte funka, det förstår jag ju själv. Jag har varit på Vasaskolan i Gävle och kollat på samhällsvetenskapliga linjen med beteende inriktning. Det verkar väldigt spännande och tanken att då eventuellt flytta hemifrån och till en lägenhet i Gävle är inget jag säger nej till. Jag tror att anledningen till att jag tröttnat så på skolan är nog till stor del för att det bara är samma, samma, samma. Inget nytt och efter tio år i grundskolan har jag tröttnat helt enkelt. Men att flytta till en stad och ny skola och allt blir en stor förändring.
Barn och fritidslinjen finns varken på vasaskolan i gävle eller högbergsskolan i tierp och det är någon av de två skolorna jag är mest intresserad av som det ser ut nu. Så jag vet inte riktigt vad jag ska söka faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Clara

Hej fina vännen! Nä den ska nog gå och se i allt, men dem jag har testat i är ett gammalt explorer och ett lite nyare explorer. Syns min gamla design? Och har du testat att trycka f5? KRAM!

2011-12-05 @ 21:19:34
URL: http://raederle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback