Halleluja!

Idag sov jag ända till halv tolv. Kan bero lite på att jag inte kom hem förän tjugo i två inatt. Julfesten i Örbyhus var väldigt trevlig och mycket rolig. Saffranspanacotta är tyvärr inte någon smak jag föredrar att återuppleva.
Dagen som sådan blev plötsligt väldigt kort. Julstädning och pyntning samt kvällsmys med Alice. Och imorgon ska jag åter vara Maria i ett julspel, denna gång en mer klassisk vandring för mina små växthusbarn. Åh de är så goa!
Kom till borgenkyrkan kl 11 imorn. Du behövs där!
------------------------------------------------------------------------------
Idag fick jag en liten överraskning också. En som gjorde mig så otroligt stolt och lycklig till tusen. Kolla på Fia och se om du kan gissa vad det är.
Puss på dig stumpan!
SVAR:
aiF allil åp ftitsppäl

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

läppstiftet?

2011-12-18 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback