Just talking

Ett samtal med min farfar kan vara i ungefär tjugomiljionertrehundraförtioåttatusen år om inget avbryter.
Nu har ni också fått svar på varifrån min goda talförmåga ifrån.
Idag, efter min snabbvisit till uppsala skulle jag laga lunch till farmor och farfar hemma hos dom och såklart så pratade farfar en massa under tiden. Jag kan det mesta om släkten som dog för sextio år sedan och vad farfar gjorde i sin ungdom. Och självklart går alltid diskussionen om dagens ungdom och hur det var förr och allt sånt. Men det är väldigt lärorikt!
Visste ni tillexempel att kvinnor från 13år och uppåt i genomsnitt har haft 11karlar (som farfar uttryckte det)? Det borde ju inte vara makar utan mer pojkvänner, men jag kan inte svara säkert på det . Hur illa är det egentligen? Vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback