Pyskolog @ hab.

Jag känner mig ganska negativ nu. Det är antagligen för att jag är så trött eftersom att jag inte gör nått annat än att fika dagarna långa. Att praoa som pyskolog på habiliteringen innebär kaffe, kaffe, choklad, te, pepparkakor och lussebullar, ja och så lunch såklart. Blä, har verkligen fikat söner hela mig denna vecka. Ingen action heller. Idag var jag på något pappa kallade julfest men som i själva verket bestod av att vakna kl 06.00 för att åka mot uppsala, mysa med te (som jag förövrigt spillde över hela mig hela vägen tills pappa tände lampan i bilen) och macka i bilen. Framme blev det fika (såklart), föreläsning/seminarium i två timmaar utan avbrott, lunch på saluhallen, föreläsning i en mycket mindre sal utan luft med ett tusen gånger ointressantare ämne jag inte ens vet vad det var. Och så hemma halv fem, trött som jag vet inte vad. Inte hann jag med att träffa konfirmanderna och fick genast bassning för det när jag startade facebook. Mycket synd. Ser fram emot en fin jul, ett jullov med mycket sömn och ett riktigt gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback