Så stor men så liten ändå

Våren 2009 var jag så här liten. Men tillräckligt stor för att få åka på VVV för första gången. På den tiden då jag såg världens goaste och snällaste människor som stora monster bara för att dem är lite äldre än mig. Nu är jag kanske monstret själv. Imorn när jag åker iväg till sjövik på nyårsläger så är det säkert nya "små" tonåringar som tycker jag är värsta tant-mostret. Men om nått år eller så kommer dem veta att jag är snäll egentligen. För då inser dem att monstrerna på lägrerna är dem själva.
Ett tips är att göra som jag just gjort och kolla på gamla bilder på de "läskiga" (som är genomsnälla numera) och se hur söta dem var när de var små! ;)
GOTT NYTT ÅR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback