Tjejernas kväll!

Anländer till kyrkan straxt före halv åtta. Blir stoppad innanför dörren med ordern "Klä av dig!". Står halt paff och undrar vad dem nu hittat på. Tar av mig jackan och byter skor och blir sedan blint inledd i ankrummet där jag hittade Amanda. Flera tjejer kom in till oss och såg livrädda ut då vi alla fått blunda på vägen dit. Sedan blev vi upphämtade och placerade i sofforna med ägg, papparkakor och popcorn. Vi målade ägg och dansade sedan runt "multiträdet" (Påsk, jul, midsommar och halloween) och drog en långdans runt halva kyrkan samtidigt som vi med andan i halsen sjöng "Nu är det jul igen, nu är det jul igen..". Andakt i kyrkasalen och middag nere. Rosa spagetti, köttbullar, prinskorv och julskinka med senap. Bordsunderhållning i form av ett kryss om högtider och sedan jultomten som kom indansandes till "Im sexy and I now it".
Jag är så imponerad så jag vet inte vad jag heter. Vilka killar vi har alltså. Riktigt lyckat!

Kommentarer
Postat av: Sara Andersson

ÅÅÅ det låter som en lyckad kväll:)

Synd att jag inte var med.

Men hade mått dåligt på dagen.

så därför var jag hemma.

2011-12-03 @ 18:25:29
Postat av: Anonym

*know it

2011-12-03 @ 23:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback