U N D E R B A R T

Just nu, mitt i all panik har jag stannat på ett rosa moln. Jag är så glad, glad, glad. Kanske är det för att vi idag sjöng en psalm som går just "var glad, var glad, var glad i din Herre och Gud. Var glad, var glad och hylla din konung och Gud."
Kanske är det för att julfesten igår blev väldigt lyckad och mysig.
Kanske är det för att Gudstjänsten som jag idag ledde (alltså var "programledare" för, typ) gick över förväntan och en stolt församlig hälsade på mig efteråt.
Kanske är det för att jag fick en puss på kinden av min lille riddare innan jag åkte hem idag.
Eller kanske är det för att jag nu sitter med en stooor kopp te och tända ljus och bara njuter av lugnet och friden.
Men oavsett vad det är, så är Gud med. Men, runt och i mig, förevigt. Amen
Mitt sommarparadis!
Kärlek till er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback