25 nu tack!

HejHej!
Idag önskar jag att jag vore typ 10år äldre. Efter lucian i förmiddags stannade jag kvar en liten stund i kyrkan och pratade minnen med Emelie och Ida, Madde och Jesper. Jag och Emelie konstaterade att det måste vara väldigt mysigt att vara gravid. Bortsett från att det är sjukt svårt att reda sig själv, typ knyta skor och sätta på sig strumpor och att många mår väldigt illa så är det säkert übermysigt (lite fejk erfarenhet har jag ju). Och av någon anledning så har jag kollat på bilder på ringar. Mycket spännande! Jag tänkte såklart visa några fina ringar jag googlat fram.
En sån här vore ju härlig att vbära på vänsterhanden. Men så opraktisk och så...
Enkelt och snyggt och praktiskt.
Liten blandning.
Och till grädde på moset kollar jag på kär och galen på 5an. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback