Att lyssna ytligt...

Låter spännande va?
Jo jag tänkte så här, jag har precis kollat på melodifestivalen. Och konstaterat att jag är grymt ytlig när de gäller musik! Kommer de ut nån på scen med en ful klänning eller ett crazzy fult hår, då är hela låten förstörd! Kommer de någon med värsta drömklänningen och en usel låt, då kan den vara bra ändå!
Därför tyckte jag att jag var jättesmart, som kom på att de finns spotify! För då lyssnar man bara, och sen avgör om de var en bra eller dålig låt. Men de tyckte inte spotify.. för låtarna finns inte! :@ Nejdå så arg blev jag inte, men lite dumt tycker jag ju att de är.
Så undrar jag ju förstås.. Är jag ensam om att lyssna på musik med ögonen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback