Happy ending!

Nu så här på sportlovet så har jag inte så mycket för mig. Och vad passar då bättre än att återgå till barndomslivet, och kolla på disney channel typ hela dagen?
Det ljuva havslivet, Zack och Cody är tvillingar och bor nu mera på en stor kryssare. Cody (den "töntiga" av dem) har hittat en tjej där som han är jättekär i, och Zack (den "coola/bråkiga" av dem) flörtar lite med alla och så...  Cody och Beily (tjejen) tävlar i lite olika sporter för att Cody ska visa sin manlighet, Beily som är en bondflicka vinner såklart! Till sist skadar Cody sin arm, och sitter ute på deck när Beily kommer med en isblåsa (heter de så). Cody beklagar sig lite över att han inte vann en enda gren, när Beily berättar för honom att han vann det viktigaste. Han förklarar att ett deltagar diplom i simon says inte räknas. Då berättar hon att han har vunnit hennes hjärta!
Och då sitter jag i soffan och Awwwww:ar mig till 1000! Och tänkte att de här måste jag skriva på bloggen!
Så himlarns gulligt!

Och lite så tror jag de är med Gud ochså. De spelar ingen roll hur många bibelböcker vi kan rabbla, eller hur många böner vi kan be. Eller om vi vågar hålla andakt eller inte! För Guds kärlek finns hos oss ändå, den omsluter oss på alla sidor och oss i sin hand! Eller kanske i handväskan! ;)
Ha en forsatt trevlig dag! Nu ska jag göra pannkakor! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback