"jag har aldrig haft så roligt på ett ålderdomshem!"

I fredags var det filmkväll på tonår. En trevlig kväll med trevligt folk!
I lördags vad 12-tiden tog jag bussen mot karlholm. Kusinerna skulle besökas! En härlig helg med skoj och stoj, och med mina små pojkar! (inte för att 10 och 12 är så värst smått, men ändå!)
Imorrse kom moster och väckte mig vid halv9, frukost och dress-up time. Vi skulle till kyrkan vid 10.30 och då skulle momor, morfar och Alice kommit med Thomas som skulle predika. Och Susanna såklart! tio i var de där, och gudstjänsten kunde börja. Vi fikade och gick till wesslandia, (ålderdomshemmet min gammelmormor bor på) där vi hälsade på Inga. Som vart väldigt förvånad eftersom att hon blev kallade både Inga, farmor, mormor och mamma. 
Vi tog oss en liten trip ner till uppehållsrummet/solglimten, där vi spelade piano, sjöng och kastade boll. Körde lite rullstols rally och skrattade! 
Som Sanna sa "Ni är för goa, jag ha aldrig haft så roligt på ett ålderdomshem!" 
Haha, ja vad ska jag säga? Även på de konstigaste ställen kan man ha grymt kul! Så låt inte lokalen hindra er från att ha trevligt!

Luk:10:27
Du skall älska Herren, din Gud, av hela ditt hjärta och med hela din själ och med hela din kraft och med hela ditt förstånd. Och älska din nästa som dig själv.

 Så sant som det är sagt! Och har jesus sagt de.. Då måste de ju vara helt sant till 1000%!!

Nu har jag även gått på sportlov, men jag har inte tänkt sporta något! Så jag hoppas jag får vara ledig ändå!

Hoppas du haft en bra vecka och att nästa vecka blir ännu bättre!


Kommentarer
Postat av: Angelica Eriksson

Haha jag praktiserar ju på Wesslandia :D 3 månader :)

2011-03-05 @ 14:09:53
URL: http://anqiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback