La semana

Joh 11:25 Jag är uppståndelsen och livet. Den som tror på mig skall leva om han än dör.
De är ett bibelord som står i "IKON", en tidning jag fick på posten i mån/tisdags. Och det, tillsammans med några otroliga vänner har hjälpt mig genom den här veckan. (jag vet att det bara är torsdag, men de som varit av veckan iaf) Jag stog inför ett svårt och allvarligt beslut, som jag var rädd att faila. Sen såg jag de här bibelordet och insåg. Även om jag dör i de här beslutet, så tror jag! Och då kommer jag ändå att leva! Jag märkte direkt att efter att jag insett de, försvann en del av min nervositet.
Imorrn har jag spanska prov... Jag kan erkänna till 1000% att jag verkligen är usel på att plugga! Som jag skrev på facebook för några veckor sedan. "Finns det inget att göra, kan man alltid plugga... då kommer man plötsligt på massa saker man MÅSTE göra för att slippa plugga!" De är nog så jag gör.. När jag inte ska plugga (tex när klockan är mkt och jag MÅSTE sova," då "vill" jag plugga..
Så nu efter en "snabb glutt" i repaso-häftet, har jag beslutat att jag litar på att Gud hjälper mig imorrn! (jag kan nästan allt) 
Och om man kopplar de övre, så om jag dör men tror.. då lever jag ändå!
Med de menar jag att så länge jag får G, så överlever jag.. fast de skulle ju vara mycket bättre med ett MVG, så jag kanske (bara kanske) ska bläddra igenom häftet en gång till!
Kram och Tack alla fina som gjort denna vecka så bra som den har blivit!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback